Vrouwen inspireren met storytelling is de rode draad in het werk van Manevesto founder Eve Tomaszewski.

About eve

Eve Tomaszewski is founder van Manevesto. Als gediplomeerd redacteur en mediaproducent, ondernemer, spreker en Kosmos-auteur heeft Eve 10+ jaar media-ervaring met content creatie, media & PR voor sterke merken als ABN AMRO, ELLE, Cosmopolitan, Grazia, Nike, SuperTrash en Hunkemöller.

Haar grootste kracht is het zien en herkennen hoe merken vanuit hun verhalen een waardevolle verbinding kunnen maken met hun vrouwelijke doelgroep. Ze werd gepubliceerd in mediatitels als Harper’s Bazaar en genomineerd voor een Viva400-award.

Featured

testimonials

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Bio

Tijdens haar studie Redactie & Mediaproductie liep ze stage bij het tijdschrift Marie Claire, waarna ze helemaal naar New York vloog om haar droombaan binnen te slepen bij Vanity Fair. Terug in Nederland volgden 5 jaren als Fashion Editor bij Grazia. Als mediaredacteur met een overvolle inbox was het haar ultieme taak om een verhaal te vinden dat waardevol is voor de lezers. Deze ervaring leerde haar om commerciële insteken waardevol – vanuit een content aanpak die interessant is voor lezeressen en niet-commercieel overkomt – te vertalen voor merken. Interviews met Doutzen Kroes, Isabel Marant en Chiara Ferragani lieten Eve alleen maar duidelijker zien wat ze hier te doen heeft: vrouwen inspireren met verhalen.

Met dat in het achterhoofd creëerde Eve The Goaldiggers Club. Het platform dat uitgroeide tot het Nederlands boegbeeld op het gebied van vrouwelijk ondernemerschap, waar onder anderen Rens Kroes en Olcay Gulsen het podium kregen. Door samen te werken, verhalen te delen en content te maken groeide haar eigen brand uit tot een succes met een vrouwelijke community van 25.000+, een boek: Goaldiggers Mindset, en wist de media haar te vinden. 

Eve's belangrijkste waarde: female empowerment.

Toen Eve haar verhaal begon te delen met de media, ging het plots heel snel: een grote publicatie in Harper’s Bazaar, genomineerd voor een award én in de VIVA400, spreker op events van o.a. ABN AMRO en influencersamenwerkingen met Porsche, Philips en Epos. Daarnaast bleef ze actief als content creator, redacteur en PR-strateeg voor sterke merken als Grazia, ELLE, Cosmopolitan, Viva, Glamour, Nike, SuperTrash en Hunkemöller.

In 2020 richtte ze Manevesto op en kwam alles samen. Haar liefde voor verhalen, de 10+ jaar ervaring om deze middels content & PR te verspreiden aan een vrouwelijke doelgroep en het ontzettend grote en waardevolle netwerk dat ze door de jaren heen heeft opgebouwd. 

Manevesto is gebouwd op founder’s Eve belangrijkste waarde: female empowerment. Het is haar levensmissie om vrouwen te helpen hun volledige potentieel te vervullen en de positie van de vrouw te verbeteren. Hoe kun je dat nou beter doen dan door samen te werken met dé impactmakers van deze wereld: de merken!

Haar grootste kracht? Het zien en herkennen hoe merken vanuit hun merkverhaal een waardevolle verbinding tot stand brengen met hun vrouwelijke doelgroep, en die middels content, PR en haar netwerk een podium te geven. 


Samenwerkingen

samenwerken met eve

1:1 Borrow my Brain call

De 1:1 Borrow my Brain call is er om op een laagdrempelige manier jouw vraagstukken voor te leggen en met Manevesto-founder Eve Tomaszewski te brainstormen. We pakken jouw blokkades rondom content en/of PR aan en tillen jouw merk naar een hoger niveau. 

Jouw merk wil het grootser. Meer naamsbekendheid, meer vrouwen bereiken, meer buzz, meer invloed, meer kansen. Je bubbel vergroten, een ripple effect creëren, on top of mind zijn – en blijven – bij je groeiende vrouwelijke community.

Door haar ervaring weet Eve het effect van goede PR en content op jouw merk. Ze deelt maar al te graag alle tips die ze in 10+ jaar heeft opgedaan bij de grootste merken en medianamen van Nederland, waaronder ABN AMRO, Grazia, Nike, SuperTrash, Hunkemöller, Volkskrant en meer.

Eve boeken als spreker of influencer?

Vrouwen inspireren met storytelling. Dat doet Eve met Manevesto voor haar klanten, maar ook door haar eigen verhaal te delen. Of ze nu moderator is voor merken als The Body Shop, op het podium staat als keynote spreker voor ABN AMRO, een event host als ambassadeur voor Bumble Bizz of content creëert voor merken als Porsche voor haar Instagram.

Op haar Instagram account @evetomaszewski geeft ze een kijkje in haar leven als ondernemer, moeder van Zaya Kae en meer.

Topics waarvoor je Eve kan inhuren als spreker zijn:  

  • Vrouwelijk ondernemerschap
  • Personal branding
  • Content & PR voor de vrouwelijke doelgroep
  • Netwerken
  • En meer…

Mediapublicaties Eve

Harper’s Bazaar

In een interview voor het tijdschrift Harper’s Bazaar deelt Eve over het belang van Sisterhood.

Harper’s Bazaar

Harper’s Bazaar tipt het boek Goaldigger Mindset van Eve Tomaszewski als een handleiding voor iedereen die zijn dromen wil verwezenlijken.

bumble bizz

Voor Bumble Bizz organiseerde Eve Tomaszewski een Bee Ambitious Event met een miracle morning workshop voor inspirerende vrouwen uit haar netwerk.

metro news

Metro licht carrièregerichte initiatieven voor vrouwen uit.