fbpx
Manevesto-evetomaszewski

Manevesto Media School

Wil jij een grotere impact maken? Het leven van mensen verrijken door je eigen verhaal en visie met veel meer te delen? De go-to expert worden in jouw branche? Gemakkelijker en meer ideale klanten aantrekken en je inkomsten verhogen?

De Manevesto Media School laat je stap voor stap zien hoe het medialandschap eruit ziet en je succesvol gepubliceerd wordt in de media om je doelgroep beter te bereiken. De media is de sleutel naar iets groters. Door je te profileren in de media stijg je letterlijk boven jezelf en je eigen netwerk uit waardoor meer mensen over jou en je bedrijf te weten komen.

Hoe fijn zou het zijn als je een bewezen succesformule kan kopiëren die zorgde voor publicaties in media als Harper’s Bazaar, Volkskrant, &C, Algemeen Dagblad, Workjuice, Bedrock, Quote. nu.nl en Viva. Put uit mijn ervaring die ik opdeed als ondernemer en oprichter van The Goaldiggers Club en maak gebruik van mijn expertise van meer dan tien jaar in de media redacteur voor mooie titels als Viva, Grazia en Elle.

Schrijf je nu in voor de wachtlijst. Zodra de deuren voor de volgende ronde van de Manevesto Media School weer open gaan hoor jij het als eerste!

Ben jij een vrouwelijke ondernemer
die er klaar voor is om te groeien?

Je bent al super goed bezig op andere vlakken in je business. Je hebt al een website, je doet het goed op je eigen kanalen, je hebt misschien al een eigen blog? Maar er is ZO veel meer impact die je wil maken….

 

Stel je eens voor dat je de voordelen van de media kan ervaren...

Hoe zou het voelen om die droom publicatie binnen te slepen, ‘gezien in’ logo’s op je website te zetten en berichtjes te krijgen van mensen die over je gelezen hebben?

De waarde van je bedrijf stijgt en het brengt je dichter bij je doel. Je helpt meer mensen, je bedrijf groeit, je verdient meer geld. Dan kan je selectiever worden met wie je werkt en ook hogere prijzen vragen voor je diensten. Uiteindelijk zorgt dat voor meer voldoening omdat je meer impact maakt, werkt met ideale klanten en financiële vrijheid ervaart.

En dan heb ik het nog niet eens over alle deuren die de media voor je kan openen, zoals boekendeals, TED talks, columns en meer…

De media geeft je de mogelijkheid om boven je eigen kanalen, netwerk en de concurrentie uit te stijgen omdat niet iedereen toegang heeft tot de media. Daarom heb ik voor jou deze formule ontwikkeld

Je bent klaar voor ACTIE, maar voelt ook dit (en dat is ok):

Ik snap dat je als ondernemer alle ballen hoog moet houden en dat het voelt als weer een andere to-do op je lijst die je extra tijd gaat kosten. Maar we weten ook dat het belangrijk is om te kijken naar je lange termijn doelen en niet alleen te focussen op de korte termijn. Je kan je pr uitbesteden, maar tot het punt dat je écht geen tijd meer hebt om het zelf te doen en je budgetten hebt om je voor een langere periode te committen aan een offerte van tienduizenden euro’s kan je met de Manevesto Formule de ins & outs van de media leren en het voor je laten werken.

Succes komt niet zomaar aanwaaien...

Veel ondernemers zijn goed in hun vak, maar er zijn te veel geweldige ondernemers waarvan hun waanzinnige bedrijven niet worden gezien, omdat ze niet zichtbaar genoeg zijn. Zonde, want als er meer vrouwelijke ondernemers laten zien wat ze kunnen en gehoord worden in de media, kunnen ze de de voordelen van de media ervaren en de impact maken die ze verdienen.
 
De eerste jaren van mijn bedrijf The Goaldiggers Club bracht ik hard werkend achter de schermen door verstopt achter de verhalen van anderen en hield ik mezelf klein. Ik leerde veel over het zijn van een gepassioneerde entrepreneur die de wereld een stukje mooier wilde maken, maar financieel niet winstgevend genoeg was. Daardoor moest ik veel van mijn eigen onzekerheden overwinnen.
 
Ik stond met bibberende handen op het podium te wachten tot ik eindelijk de microfoon kon doorgeven aan iemand die voor mij gevoel ‘wel’ een goed verhaal had en ik verschuilde me liever, omdat ik niet goed wist welk verhaal ik zelf moest vertellen.
 

Diep vanbinnen wist ik dat er meer in zat en dat elke minuut die ik nog langer besteedde aan mijn onzekerheden ervoor zorgde dat ik kansen voor mijn bedrijf liet liggen.

Vanaf het moment dat ik mijn verhaal liet horen, mijn expertise begon te ownen en werd opgepikt door de media ging het snel. Ik heb mijn following kunnen opbouwen naar 25.000+ , via The Goaldiggers Club meer dan 1000 klanten geholpen en kreeg na de lancering van Manevesto meteen mijn eerste klanten. Dat gun ik jou ook!

Na Manevesto’s Media School

Ben je klaar om de impact te maken
die je verdient?

Laat hieronder jouw gegevens achter en meld je aan voor de wachtlijst van de Manevesto Media School. Jij krijgt dan als allereerste de kans om in te stappen, zodra de startdatum van de volgende ronde bekend is!