Ben jij een gepassioneerde en doelgerichte vrouwelijke ondernemer die meer mensen wil bereiken om meer impact te maken? Wil je meer ideale klanten bereiken en je naamsbekendheid vergroten, zodat je je targets kan crushen? Heb je kennis in je vakgebied die je wil inzetten om de go-to person in je branche te worden? Wil je in de media komen, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen om je verhaal naar buiten te brengen?
We kiezen de ideale klant die je wil bereiken met publicaties. We bepalen hoe je bekend wil staan in de media en positioneren je als dé oplossing. We kiezen het doel en focus van je mediastrategie. Op basis daarvan formuleren we je mediawaardige verhaal en jouw expertise topics voor de media.
We selecteren media die bij jouw bedrijf en doelen passen.
Gaan aan de slag met het samenstellen van jouw PR lijst, het pstellen van een consistent en effectief mediaplan & PR kalender.
We bepalen haakjes om met jouw verhaal en expertise in de media te komen.
We gaan aan de slag met het opstellen van persoonlijke en op maat gemaakte pitches. Daarmee benaderen we de media met en versturen follow-ups naar de media met nieuwe invalshoeken voor consistente media exposure.
Ik hoor regelmatig “Hoe scoor ik net als jij een interview in de Harper’s Bazaar?” Ik heb er geen copy paste antwoord op, want het gaat om jouw unieke verhaal, missie en doelgroep. En daar liggen als je het mij vraagt juist ook de mogelijkheden. Misschien denk je nu wel: “Ik heb nog niet veel bereikt om door de media opgepikt te worden”. En ik snap dit maar al te goed, want dit heb ik ook een tijd gedacht: Totdat ik besefte dat ik me alleen maar klein hield met deze gedachte. Ik geloof erin dat jij anderen kunt motiveren, inspireren en helpen door jouw verhaal te delen. En geloof me als ik zeg dat jij ook een verhaal hebt waarmee je ‘groots’ in de media kan verschijnen.
Inmiddels werk ik al meer dan 10 jaar voor online en offline media voor klanten als Grazia, Nike, SuperTrash, ELLE en Hunkemöller op het gebied van copywriting, content creatie, branding, social media management, influencer marketing en mediaproductie voor blogs, video’s en social media. Daarvoor mocht ik mijn eigen vrouwelijke rolmodellen zoals Isabel Marant en Doutzen Kroes interviewen en weet ik ook jou dé vragen te stellen die zorgen voor een verhaal dat anderen raakt. Als redacteur heb ik ook aan de andere kant gezeten en schreef ik een interviewreeks voor Viva, waardoor ik precies weet waar je door titels op geselecteerd wordt als je jouw idee pitcht. Daarnaast werkte ik als influencer samen met merken als Porsche en Zalando. Ik help je maar al te graag om deze jaren van expertise in te zetten voor jouw persoonlijke PR-strategie.
Om er zeker van zijn dat het mijn aanbod iets voor je is bied ik je een gratis call aan waarin we bespreken waar je heen wil, ik jou alvast hands-on tips geef en antwoord geef op al je vragen.
De media als een dicht-bij-je-bed-show ervaren? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. No worries, we gaan je niet spammen.