De 1:1 Borrow my Brain call is er om op een laagdrempelige manier jouw vraagstukken voor te leggen en met Manevesto-founder Eve Tomaszewski te brainstormen. We pakken jouw blokkades rondom content en/of PR aan en tillen jouw merk naar een hoger niveau.
Jouw merk wil het grootser. Meer naamsbekendheid, meer vrouwen bereiken, meer buzz, meer invloed, meer kansen. Je bubbel vergroten, een ripple effect creëren, on top of mind zijn – en blijven – bij je groeiende vrouwelijke community.
Door mijn ervaring weet ik het effect van goede PR en content op jouw merk. Ik deel maar al te graag met jou al mijn tips die ik in 10+ jaar heb opgedaan bij de grootste merken en medianamen van Nederland zoals ABN AMRO, Grazia, Nike, SuperTrash, Hunkemöller, Volkskrant en meer.
Ik help jou vanuit een formule met de elementen die je helpt om op een strategische manier een merkverhaal te creëren waar jouw klanten als een magneet op afkomen.
Ik help je met jouw tone of voice, invalshoeken voor content op je blogs en social media kanalen waardoor jij je als expert on top of mind blijft bij jouw community.
Ik help jou te bepalen wat jouw onderscheidend vermogen is en hoe je dat kan inzetten om PR-kansen aan te trekken en samenwerkingen aan te gaan.
Samen kijken we hoe we jouw personal branding onderdeel kunnen maken van jouw merk op een manier die verbinding en vertrouwen oproept bij je ideale klant.
Ik help jou met hoe je in de media komt. We bepalen de voor jou geschikte platformen, de elementen van een media pitch en het geheim van een goed interview.
De 1:1 Borrow my Brain call is er om op een laagdrempelige manier jouw vraagstukken voor te leggen en met Manevesto-founder Eve Tomaszewski te brainstormen. We pakken jouw blokkades rondom content en/of PR aan en tillen jouw merk naar een hoger niveau.
In totaal hebben wij 2 uur contact verdeeld over 2 sessies.
– De 1-op-1 PR-call duurt 1,5 uur waarbij we je vraag uitgebreid behandelen en hier meteen een concreet actieplan voor uitdenken, zodat jij weet welke stappen jij moet zetten.
– Na twee weken hebben wij een incheckmoment van 30 minuten waarin we kijken naar het effect en naar de zaken die wij eventueel samen kunnen optimaliseren.