Voor auteur Steffy Roos du Maine verzorgden we de media publicaties rondom de lancering van haar boek Mindful & Miljonair. We formuleerden haar verhaal en vertaalden haar boodschap dat spiritueel én succesvol zijn dé gouden combinatie is naar relevante pitches. Onze aanpak zorgde voor meer dan 20 mediapublicaties voor gerenommeerde mediatitels. Van een coverstory van Grazia tot een interview in de rubriek ‘Mijn eerste miljoen’ van het tijdschrift Quote en publicaties voor diverse podcasts en websites.
Zo werd Steffy naast Doutzen Kroes gepubliceerd in een lijstje met vrouwen die voor hun 40e miljonair werden en stond ze met een groot interview op de websites van o.a. Harper’s Bazaar, Workjuice en Bedrock.
Je kon haar horen spreken in de Hoeveel ben ik Waard-podcast en op het podium van het event: The Selfmade Summit.
Harper’s Bazaar interviewde Steffy Roos du Maine over haar boek en wat spiritualiteit haar heeft gebracht.
Naar aanleiding van haar boek Mindful & Miljonair schopte Steffy Roos du Maine het met haar interview over haar spirituele mindset tot een coverstory.
Door Workjuice werd Steffy Roos du Maine geïnterviewd over haar zakelijke reis van toen tot nu en hoe de spirituele tools die ze in haar boek Mindful & Miljonair deelt haar hebben geholpen om miljonair te worden.
Het boek Mindful & Miljonair van Steffy Roos du Maine getipt als motiverend boek over succes en carrière.
Cosmopolitan tipt het kaartendeck van Steffy Roos du Maine als het beste kerstcadeau voor astrologie fans.
Steffy Roos du Maine is samen met Christine Beijnen te gast in de podcast van New Female Leaders om te praten over het manifesteren van je droomjaar.
Rolien Magendans van de Hoeveel ben ik Waard-podcast interviewt Steffy Roos du Maine over haar boek en de rol van spiritualiteit in haar zakelijke leven.
Gerhard ter Velde gaat in de podcast Groeivoer voor Ondernemers met Steffy Roos du Maine in gesprek over spiritualiteit en ondernemen.